مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-24اقتصادي

عمده قطعی های گاز سیمانی ها از فردا اعمال می شود 


دبیر انجمن صنعت صنفی سیمان ضمن اشاره به اینکه گاز کارخانه های سیمان که از نیمه آبان با محدودیت مواجه شده است، با توجه به جایگزینی سوخت هنوز برای تولید مشکل ایجاد نکرده است، - از قطعی تعداد زیادی از واحدهای سیمان از فردا (پنجشنبه/چهارم آذر ماه) خبر داد و تاکید کرد که در صورت تداوم قطعی گاز و نرسیدن مازوت، تضمینی برای تولید مستمر وجود ندارد.

عبدالرضا شیخان در گفت وگو با ایسنا، از قطعی تعداد عمده واحدهای سیمانی از فردا (پنجشنبه) خبر داد و اظهار کرد: از نیمه آبان ماه سال جاری گاز کارخانه های سیمان واقع در شمال و شرق کشور و همچنان کارخانه های آذربایجان کم و قطع شده است؛ اما با توجه به اینکه ذخایر مازوت موجود بود و از پیش خریداری کرده بودیم.

تاکنون توانستیم تولید را حفظ کنیم و مشکلی در توقف تولید نداشته ایم.

دبیر انجمن صنفی صنعت ایران، خبر داد: در مرحله دوم محدودیت های گاز که به احتمال زیاد از فردا (چهارم آذرماه) اجرا خواهد شد، گاز تعداد بیشتری از کارخانه های سیمان قطع خواهد شد.

این بخش عمده که از فردا با قطعی گاز مواجه خواهند شد.

به جز کارخانه های سیمان واقع در جنوب کشور، کارخانه های سیمان سفید و کارخانه های سیمان واقع در شهرهای بزرگ همچون تهران و البرز که گاز برایشان قطع نخواهد شد، الباقی کارخانه های سیمان با قطعی گاز روبرو خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده قطعی های گاز سیمانی ها از فردا اعمال می شود 

عمده قطعی های گاز سیمانی ها از فردا اعمال می شود